Shrek


Härom dagen..eller ja förra veckan om man ska vara uppriktig. Satt jag och kollade igenom  en hel del fotoalbum från min barndom. Det blev en hel del skratt för mig själv då jag upptäckte att min shrek haka redan fanns på den tiden.

För er som inte vet vad Shrek-Hakan innebär. Vilket ingen borde veta eftersom det är helt eget påhittad av min Syster Moa. Den uppfanns i samma veva som Shrekfilmerna, Då vi upptäckte att min haka var rent utsagt identisk med Shreks; bortse från den självlysande görna färgen och dess storlek.

Jag hade tänkt att några av mina favoriter skulle få sitta på väggen hemma. Det blir nog snyggt! Fler Shrekhakor dessto bättre.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Åh tack för att du tog dig tid att skriva det där, mycket hjälpsamt! :)

2012-02-07 @ 10:16:47
URL: http://fannylindblad.blogg.se/
Postat av: Elin Atterstig

Åh tack för din fina kommentar! :)



Så kul med minnen och kolla i album! Älskar hakan, haha, vilka idéer man kan få ibland.

2012-02-08 @ 11:54:02
URL: http://elinatterstig.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback