Säger detta något om min hygien?



Igår fyllde jag som sagt år. Jag fick en hel del bra presenter, mycket nördiga kamera prylar, sånt som jag alltid tjatar om att jag måste köpa men aldrig spenderar pengar på i slutändan. Det som står med på bilden är lite av det jag fick. Halsbandet fick jag av min vän Johanna, jag kan säga redan nu att det kommer jag slita med hälsan.

Jag fick ett torrshampoo, som jag knappt vet vad det är till för men har hört att det kan vara bra att ha. Fick även tre par annorlunda trosor. Haha! På ett par stod det Pokerface och sen var det en apa frampå. Detta fick jag av mina systrar, vet inte riktigt hur jag ska tolka det, tre par trosor och ett shampoo? Sanningen om min hygien kanske börjar växa fram, vad vet jag. haha! Är iallafall tacksam för alla presenter jag fått och kommer få senare. Nämligen så att jag firar födelsedag fler gånger den här veckan, men det uppdaterar jag mer om senare såklart.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Riktigt fin blogg du har! Kan man följa dig på bloglovin? Hittar nämligen ingen knapp dit :s

2011-12-05 @ 20:32:14
URL: http://twoliepop.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Sv; vad bra att du fixade knappen nu har jag ännu en bra blogg att följa :D

2011-12-06 @ 17:37:43
URL: http://twoliepop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback